DAN DA DAN
When Momo and Okarun's beliefs clash, they're thrown into a world of ghosts, aliens, and awakened powers.
Momo believes in ghosts while Okarun believes in aliens; to make each other believe what they deny, they head to a spot famous for UFO sightings and a spiritual hotspot.
After Momo's grandmother temporarily suppresses the evil spirit within Okarun, she says that a game of tag may be the key to defeating it for good.
Momo and Okarun's ordeal with Turbo Granny has brought them closer, but things remain awkward between them. Okarun realises he still has a problem.
Turbo Granny reveals that Okarun's missing organs are contained within golden spheres. Aira, who has found one, now has the ability to see spirits.