Dangerously Obese
With the help of bariatric surgeon Dr Procter, morbidly obese individuals attempt to lose weight in order to change their lives forever. They face challenges as they work to reinvent their lifestyles.
Fat Girl's Dream
A car accident led to Jennifer's weight gain and a massive leg lymphedema. She believes bariatric surgery is her last chance to regain mobility or be left immobile for the rest of her life.
After a painful recovery from bariatric surgery, Meghan works hard to keep best friend Vanessa's diet on track.