Dark Winds
On a remote outpost of the Navajo Nation in 1971, Lt. Joe Leaphorn of the Tribal Police and new Deputy Jim Chee are besieged by a series of seemingly unrelated crimes. Together, the two men face the trauma of their pasts as they search for clues.
Monster Slayer
Navajo Tribal Policeman Joe Leaphorn must solve a series of crimes. He partners with new deputy, Jim Chee, who is back on the reservation for the first time since he was a child. Together they face down evil forces both earthly and supernatural.