Des
Des is a true-crime drama focusing on one of the UK's most infamous criminal cases. Told through the prism of three men; Dennis Nilsen, Detective Chief Inspector Peter Jay and biographer Brian Masters - the series will explore the personal and professional consequences of coming into contact with a man like Dennis Nilsen.