Dexter: New Blood
Dexter Morgan is missing, presumed dead and living a homicide-free life under an assumed name when his son shows up. Thrown off balance, Dexter soon finds his Dark Passenger is alive and well, and that he has very dangerous company in Iron Lake, N.Y.
Storm of Fuck
Dexter's cabin becomes home base when a missing person case turns into a crime scene; Dexter is trying to reunite with his son, Harrison.
The investigation that Dexter has caused is making it difficult for him to make things right with Harrison, who has made a name for himself at school as a member of the wrestling team.
The father of the person whom Dexter killed makes an unexpected announcement; Harrison is considered a hero to the entire town after he was involved in a serious incident at school.
Someone has discovered Jim Lindsay's secret identity, leading Dexter to realise that he might not be the only serial killer in town; Harrison spirals out of control during a wrestling match; Angela makes a dark discovery of her own.