Disappeared
A Mother's Secret
A popular mother of three vanishes. As the case unravels, her community is shocked to hear of her tangled love-life including a spell as an adult escort.
When Amy disappears, police have a suspected crime scene, no body and no evidence. It takes an unexpected informant to blow the case wide open.
Michele vanishes after hitching a ride from a truck stop, but her family never give up hope, and the case ends years later with a 'miracle'.