Doubling Down with the Derricos
Having a look at the day-to-day adventures of an energetic and loving young family with 14 children comprising quintuplets, triplets, and two sets of twins.
Multiples Multiplied!
Karen and Deon Derrico have a knack for conceiving multiples, even quintuplets completely naturally; the stakes are running extra high, however, with their most-recent set of triplets, who seem to be ready for the world well before their due date.
Multiple Aftershocks
Deon manages the household of 11 children while Karen goes on bed rest in the hospital. When an earthquake shakes up Las Vegas, however, the Derricos' plans to carry the triplets to 32 weeks go completely awry.
The family adjusts to life with their new triplets. Two babies return home, bringing joy, while Karen and Deon anxiously await Dawsyn's heart surgery.
The holidays arrive and the family prays for Dawsyn to leave the hospital. Their wish comes true, but they face an even more difficult challenge.
Dawsyn's settled at home, but it's just a matter of time before the final surgery, and tensions are high. Splitting responsibilities has Karen questioning whether she and Dawsyn are getting the support they need.
Deon worries he'll fall apart if he attends Dawsyn's surgery. Darian opens up to her parents about the challenges of being the oldest of 14 children. Dawsyn's surgery day arrives, and the family prays for a good outcome.