Dr. Dee: Alaska Vet
Taking Flight
Dr. Dee sets off on her first adventure as a new pilot to treat animals in the Arctic Circle; ageing Border Collie; disabled Siberian husky.
Raging Horse: Dr Dee investigates a possible neurological problem in her own dog. A horse castration turns dangerous. At the clinic, a potential case of animal neglect is not what it seems.
Dr Dee examines two horses; a large one for a potentially deadly problem and a feisty miniature one. She also teaches a new pig farmer how to castrate piglets.