Dr. Romantic
A heroic doctor steps in to help a distraught boy. Intern Gang Dong-ju helps Dr. Yun Seo-jeong with emergencies at Geosan University Medical Center.
Dong-ju wonders whether hard work is enough to get ahead. Doldam Hospital gets a new doctor in general surgery. Seo-jeong sees a face from the past.
Dong-ju questions Teacher Kim's ways, despite his awe-inspiring skills. Seo-jeong must deal with the ramifications of her actions.
Dong-ju finds that he's no match for Teacher Kim and becomes desperate to leave. Doldam receives a VIP visitor. Seo-jeong gets a new role.
Teacher Kim makes demands of his own. Myeong-sim shows the staff how it's done, and associates from Seoul stop by Doldam. Later, In-beom makes a gut call.