EIC vs The World
EIC comedians come together to discuss various topics and share their fun experiences.
Moving Out
Atul Khatri, Azeem Banatwalla, Sapan Verma and Angad Singh Ranyal describe the pains of leaving their homes, detailing the challenges of house-hunting and the difficult task of finding household help.
Corporate Culture
Sapan Verma, Kunal Rao, Atul Khatri and Angad Singh Ranyal reflect on their corporate experiences, recounting bittersweet tales of their past lives in the corporate world and the shift towards a non-corporate comedic realm.
Anyone who has ever driven on Indian roads knows how hectic the experience can be. The comedians talk about random, strange and unexpected things that have happened to them since they learned to drive.
Angad Singh Ranyal, Azeem Banatwalla, Sahil Shah and Kunal Rao talk about some insane accidents and recount their funniest experiences on the road.