Eli Roth Presents: My Possessed Pet
The Night Mare
A teenage girl's black stallion, Cash, is like a noble beast out of a fairy tale, but when she accidentally awakens an ancient evil, her dream horse turns into a nightmare.
When his daughter brings home a tarantula she won at a science fair, Clint makes the mistake of naming it after an ancient Greek monster. Enraged, the demon inhabits her namesake's body and calls forth a legion of spiders to infest the family's home.