En Fin
Romero invites Tomás to join 'The Four Horsemen of the Apocalypse', a peculiar group that fight criminals in a lawless society. The team, led by Romero, lack effectiveness, but strive to restore order.
Julia goes partying with Noa and her friends, but they can't keep up with her. Noa invites Julia for a quiet drink, but they end up having a wild night.
Tomás and Julia's daughter, Noa, joins a group called COCA. Tomás and Julia infiltrate the group to find her, but are expelled from school. Noa decides to leave.