Eve's Scandal
When young Lee La-El's father dies unexpectedly, her family is destroyed. Lee La-El decides to take revenge on the rich and powerful people responsible for his death by taking down Kang Yoon-Kyum, head of the LY group.
La-el narrowly evades Yoon-kyum using So-ra's birthday. Meanwhile, Eun-pyeong is willing to help La-el get her revenge.
So-ra lashes out in front of her daughter after Yoon-kyum fails to show up. Meanwhile, Yoon-kyum confesses his feelings for La-el and is determined to break free from LY.