Exposed: Naked Crimes
Fight or Flight
A chilling home invasion, a pizzeria robbery, an early morning police pursuit and a normal drive to work interrupted by a violent rampage all share the commonality of a completely naked suspect.
A machete-wielding naked man terrorises a gas station. A shoplifter stuffs steaks in his pants which he quickly sheds. A naked driver unleashes his wrath, and more, on a cruiser. A high-speed chase in Santa Fe ends with a crash and a bizarre tirade.
In Houston, a naked man assaults commuters with pesticides; in North Carolina, a naked woman steals an officer's cruiser; in Miami, a beachgoer tries to steal a jet ski; in Texas, a couple awakens to a naked man standing over their bed.