Extrapolations
Eight interconnected stories told over 33 years explore how our planet’s changing climate will affect family, work, faith—and survival.
Rebecca, a marine biologist, strives to connect with a humpback whale (voiced by Meryl Streep) before it’s too late.
As Miami’s waters rise, Rabbi Zucker gets an intriguing offer from the father (David Schwimmer) of a young woman preparing for her bat mitzvah.
Jonathan (Edward Norton) suspects his ex-wife’s (Indira Varma) latest invention—a pilotless, solar-powered plane—isn’t what it seems.
In Mumbai, small-time criminal Gaurav (Adarsh Gourav) and his unexpected companion Neel (Gaz Choudhry) must complete a high-stakes mission.
Natasha (Gemma Chan), a single mom in London, braves the world of artificial companionship, until she rents a partner (Tahar Rahim) she can’t forget.