Extreme Homes
Italian Castle Revolving Home Ferry Boat
Some of the world's most spectacular houses ever built - from a modern Italian castle to a seaside house made of refrigerator panels, from a floating home that was a ferry boat to a spherical house that revolves with the sun - and find out what makes them all so unique.
An up-close look at some of the world's most spectacular houses ever built - from a cliffside home perched on top of a waterfall to one that is built out of cargo containers, from a home in the middle of a Brazilian rain forest to one that looks like a whale - and find out what makes them all so unique.
A castle made of mud; a sphere-shaped home; a home built deep within a cave; a home that looks like a snake.
A Brazilian home shaped like a white box; a palatial snow palace in Vermont; a Phoenix oasis; a pod house in New York; accordion house; underground, flower-shaped home; moveable home; Easter eggs; a castle on the sand.