Fairy Tail
Hot-headed fire wizard Natsu and his team of high-powered pals are back! Harnessing the forces of dragon fire, ice, weaponry, and the zodiac, four young wizards from the infamous magical guild Fairy Tail team up. In season two the friends unite with other guilds to take on one of the darkest guilds in the wizarding world!
When a phony wizard lures Lucy onto his ship with the promise of getting into the guild, her new friends must bail her out.
Fire Dragon, Monkey, and Bull
Natsu and Happy take Lucy to their headquarters to meet the rowdy members of Fairy Tail.
Natsu picks up a job that could pay big, but he needs Lucy to complete his plan.
Erza asks Grey and Natsu to team with her to stop a corrupt guild from using dark magic.