Faking It: Tears of a Crime
When Shanann Watts and her two daughters vanished from their home, husband Chris gradually confessed to being responsible. Now, experts examine TV news interviews and interrogation recordings to pick out his chilling tell-tale clues.
British backpacker Grace Millane disappeared after going on a Tinder date in New Zealand. Experts analyse CCTV footage of her last hours and police interview tapes with her killer.