FC Barcelona: A New Era
With Barcelona is in crisis, Ronald Koeman arrives as coach. Luis Suarez leaves the team and Messi informs the club that he wants to leave. Joan Laporta is the new president of the club and wins the Copa del Rey, but loses the league championship.
On 8 November 2021, Xavi Hernández is presented as the new coach. Xavi motivates the squad and rediscovers the style of play. Torres and Auba are signed and Dani Alves returns with honours. Barcelona start to climb the table.
Xavi is still committed to rediscovering the style of play that has characterised Barcelona, relying on his young stars and building a team that must be prepared not only for victories, but also for bad results.
The team goes into the 2022-2023 season with high expectations. Thanks to the arrival of new players like Lewandowski and the contract extensions of promising youngsters, including Gavi, the team can achieve anything.