Filing for Love
Ki Jun (Gong Myoung) thrives as the ace of the internal audit team, especially after his recent discovery of executive corruption. Unfortunately, his anticipated promotion ends up turning into a demotion when the enigmatic, fearsome new audit director In Ah (Shin Hae Sun) becomes his new manager. Now part of the "misconduct" team, Ki Jun spends his days investigating petty disputes instead of high-level scandals. When Ki Jun receives an anonymous tip that In Ah is allegedly involved in a workplace affair, he seizes the opportunity to get revenge on his boss and reclaim his old title. But as Ki Jun investigates, he starts to learn that there's more to In Ah than he initially thought – and as they forge a tenuous alliance, their feelings of animosity towards each other start to turn into something more passionate.