Flower of Evil
Baek Hee Sung changes his identity and hides his past from his detective wife, until she discovers he has secrets while investigating a series of unexplained murders.
Baek Hee Sung and Cha Ji Won are a married couple with a daughter. Ji Won is a detective and investigating a case in which In Seo, a boy, got into an accident and pointed his father as the culprit.
Ji Won feels something is not right when she saw Hee Sung coming home with a raincoat on in the middle of the night. Ji Won gets assigned another murder case, surveillance footage shows that the victim got killed by a man in a raincoat.