A high-school football team holds the hopes of Dillon, Texas, as the players prepare for the season opener.
Eyes Wide Open
The second-string quarterback finds himself in the spotlight in the wake of Jason Street's serious injury. As game day approaches the team appears united, pledging to win the game for a teammate.
The town turns on coach Taylor following a difficult loss. Emotion and frustration culminate in a fight as the team's injured quarterback begins rehabilitation.
Coach Taylor must find a way to bring the team together against its biggest rival. Jason Street's new roommate at the rehab centre makes him realise his potential for recovery.
Fearing job insecurity, coach Taylor must choose between starting the eager second-string quarterback or new recruit Ray Tatum. Tim and Lyla's relationship heats up.
The possibility of last week's win being overturned due to Ray Tatum's recruitment frustrates the Panthers. Police interrupt a practice session with an arrest warrant for a star defensive tackle, who viciously assaulted another student.