Frieren: Beyond Journey's End
After her party saves the world, Frieren the elf travels alone in pursuit of magic. Fifty years later, she reunites with her greatly aged companions.
Frieren spends years teaching Fern magic while deciphering a grimoire for Heiter. Later, Frieren and Fern visit a village that has a statue of Himmel.
Eisen asks Frieren and Fern to help search for a legendary mage's notes that, according to Heiter's research, are located deep within a forest.
After parting with Eisen and setting out for Aureole, Frieren and Fern stop at a village where they hear that ghosts have been abducting residents.
Frieren and Fern travel to a mountain village in the Riegel Canyon region. The townspeople revere a young man named Stark as their ultimate savior because his presence alone has kept a terrifying Solar Dragon from destroying their community.