FULLMETAL ALCHEMIST
To Challenge the Sun
When Edward and Alphonse meet a so-called religious leader who can invoke miracles, they believe he's carrying the philosopher's stone.
A young Ed and Al are determined to bring back their dead mother, who was their pillar of strength during dreary times of war.
While on their way to seek out an important man from their childhood, Ed and Al come across a town haunted by a ghostly woman.
Ed and Al hop aboard a train to Central City and quickly find themselves defending the passengers, including Gen. Hakuro, from terrorists.
Once in Central City, Ed and Al move into the vast mansion of Sewing-Life alchemist Shou Tucker and begin to prepare for the Alchemy Exam.