Ghost Asylum
Old War Memorial
The team visits Old War Memorial Hospital in Kentucky. Locals believe that a former doctor lost his mind and, after his death, his spirit returned.
Kuhn State Hospital
The team heads south to Mississippi to investigate the massive Kuhn State Hospital. Due to the size of this asylum, they will have to think outside the box.
The team heads to the Hayswood Infirmary in Maysville, Kentucky. This asylum was a horrific home for veterans suffering from shell shock.
The team travels to Oklahoma City to investigate an evil asylum known as St Vincent's Mental Home. A history of horror has created a dark energy.
One of the most passionate paranormal teams in America, the Tennessee Wraith Chasers, are in Missouri to investigate a haunted and abandoned asylum.
The team travel to North Carolina to explore Old Cannon Memorial. This asylum is terrorising the community by luring people inside and driving them insane.