Ghost Hunters
Renowned TAPS team members Jason Hawes, Steve Gonsalves and Dave Tango, along with Shari DeBenedetti, reunite to revisit their most chilling cases and investigate disturbing new hauntings.
Satori Hawes and Cody DesBiens join TAPS for an investigation at a Nebraska hotel. The owners need the team's help to determine how safe it is for guests.
TAPS head to a church-turned-brewery in Pittsburgh with mysterious hauntings. The team investigate an accidental death that took place on the property.
TAPS heads to Virginia to explore Bacon's Castle where for centuries people have witnessed a ball of light around the property; UFO expert Ben Hansen joins the investigation to determine if this ghostly orb is extraterrestrial in origin.
TAPS visits a 19th-century Kentucky tavern plagued by a series of murders and suicides; the city is getting ready to reopen the building to the public; the mayor wants to be sure that remnants of its tragic past don't resurface as dangerous entities.