Girl Meets Farm
Cookbook author and blogger Molly Yeh and her husband move to a cosy sugar beet farm on the Minnesota-North Dakota border, where she shares her love for the country life.
Farm Brunch Anniversary
Molly Yeh makes a special brunch for the family to celebrate her anniversary. The menu features shakshuka with feta and Brussels sprouts and bacon hash.
New Farm Traditions
Molly puts a fresh twist on classic farm lunch staples for a picnic. She serves up garlic and onion Challah bread, home-made hummus, and olive oil blondies.
Molly Yeh treats her girlfriends to her best brunch dishes after a night out in Grand Forks. The menu includes mini quiches with peas, and bacon and garlic lemon kale.
Molly makes a delicious buffet spread for her sister-in-law's baby shower. Her menu features meatless meatball sliders, 'walking' fish tacos and baked doughnuts.
Molly Yeh's mum visits from Chicago for garden planting and a campfire supper, which includes breakfast tacos, charred sweetcorn salsa and raspberry marshmallows.