Girls' Play
YouTuber detective Layal embarks on a journey to the enigmatic Vivarium resort with her old friends. However, a chilling unsolved murder from the past begins to cast its shadow over their reunion.
The Invitation
Layal, a YouTuber detective, investigates an unsolved murder at the enigmatic Vivarium resort with her old friends, only to unearth long-buried secrets.
Let's the fun Begin
Layal's wounds are unveiled during a game, focusing on the high school love triangle with Jad and Maha. It highlights Layal's transformation from a shy girl to Lai. Her investigation into the Vivarium mystery intensifies with a crucial discovery.
Fares rescues Layal, creating a unique bond. Layal awakens in the hospital, and the party continues with games at the resort, tensions rise as Layal's jealousy over Fares grows, and a surprise awaits on their way back, adding to the mysteries.
Layal looks into the resort's occult connections, Julia questions the resort's secrets and the bachelorette games lead to supernatural twists.
After the victim's identity is revealed, suspicion falls on Layal. She must confront the difficult truth about whether she's a killer or just the victim of a set-up.