Go! Princess Pretty Cure
The Noble Party Haruka has been waiting for finally starts; however, the lights in the hall suddenly go out; Minami, the student council president, heads to the warehouse where the switchboard is to find out why.
The Dress-Up Key is said to be in a "place filled with dreams" at the Noble Academy; Haruka thinks that the school's dormitory mother Shirogane might know something.