Golden Boy
While Seyran and Ferit decide on a date and handle the wedding paperwork. Whatever transpired between Seyran and Yusuf helps Suna and her sister get along better. Pelin gives Ferit a small surprise.
For Seyran, who feels as though her dreams for the future have been canceled, Gülgün's support is like medicine. Seyran no longer views Ferit in the same light after learning that he was forced into this marriage and that it was not his idea. Kazım is the only person in their house who is not angry over Seyran's early marriage. Hattuç is reminded of her own incomplete story by Seyran's marriage.
While Seyran is extremely nervous on her first night, Ferit seems relaxed. With no way to escape, Seyran goes to the suite prepared for them with Ferit only to fine Pelin waiting for Seyran. After confronting Seyran, Pelin and Ferit celebrate by drinking alcohol. But Ferit's diabetes comes to light again. After rescuing Ferit, Seyran's journey in the Korhan's Mansion begins.