Good Bones
Mother/daughter home renovation duo Karen E Laine and Mina Starsiak own an Indianapolis-based home renovation business with a mission to revitalize their favorite neighborhoods one house at a time.
Mom and Daughter Duo Renovate Neighborhoods One House at a Time
Mina and Karen renovate neighbourhoods, house by house, in hopes of improving the community. Having perfected their own area, they're venturing into a new one.
Mina and Karen buy a very small house which comes with big problems. The mother-daughter duo will try to build a home large enough to attract buyers.
Mina and Karen struggle to stay within budget when they splurge on an old house they've had their eyes on for a while. They must work together to save the Victorian treasure.
Mina and Karen take a risk on an expensive, small house in a prime location. But as renovations begin, structural problems come to light.
Mina catches her mum off-guard by buying a very expensive piece of property in a prime location. The old house is huge, and its problems are too.