GREEK SALAD
When their grandfather dies, Tom and Mia inherit a building in Athens. Tom, a young startup, finds out that Mia, who pretends to study in Erasmus, is in fact a rebel activist who lies to the whole family.
The housemates call the grandfather's lawyer to evict the squatters. Mr Valsamidis discovers that Mia and the residents do not know that she co-owns the building.
The NGO's building is ravaged by fire. On a whim, Tom decides not to return to New York and goes to help his sister evacuate the panicked residents. Mia and Tom offer to host the survivors of the fire in their building.
Mia and Tom return to France to spend Christmas with their father. Tom learns that Lily is leaving him for good. Shocked, he finally flips out and reveals the existence of the illegitimate Greek uncle to everyone.