Hell Girl
The Tarnished Mound
Daisuke's teammate Shinichi is being bullied by their pitcher, Mamoru, and after Shinichi dies from injuries inflicted by Mamoru, Daisuke gets blamed for the incident.
Akane Sawai, a depressed high school girl, stays at home and only interacts with her friend whom she met online. Her concerned teacher, Yoshiki Fukasawa, constantly visits her to try to convince her to return to school. Akane gets irritated by this and decides to send him to Hell.
Since Ai's death, her companions have gone their separate ways. However, Kikuri announces her return, and they gather as faculty and staff at a school.
Akira has a crush on Mitsuko, and he is not comfortable with the way she is treated by her husband, so he tries to persuade her to leave him.