Hiwou War Chronicles
Look!! This is a Clockwork Doll
Hiwou and friends awaken Homura to fight ninjas, then seek help in a tense neighbouring village.
Hiwou and friends are saved by samurai Harada; they meet Saitani, who captures a Wind Gang member.
Shishi joins Harada for revenge, but Hiwou faces Arashi, a clockwork maker, in an unexpected match.