Holden Bros. Restos
In the hill country of Central Texas, the Holden brothers, Willie and Stephen, transform budget builds into incredible rides.
VW Bust to Killer Bus
A '69 VW van comes back to life as the five-guy getaway van, with some peace, love, mud tyres, a period-correct paint job and brand new interiors.
The brothers stance and drop a Cummins diesel into an '85 Dodge and turn it into a Sunday shredder.
For fun in the sun, the mud, and everywhere else, the boys take a 1988 Blazer and create the ultimate toy on wheels: an off-road beater with tons of smiles per gallon.
The brothers transform a 1966 Ford F-350 into a stunning pickup truck. They install a cargo box, renew the upholstery and give the car a new coat of paint.
Once the brothers slap on some big tires, add a secret Cobra engine under the hood, suicide the doors, and top it off with surf racks, a '76 postal Jeep goes from long-retired civil servant to THE beach cruiser.