How the Earth Works
Martin and Liz investigate a giant asteroid impact that may have wiped out the dinosaurs. Later, Martin experiences the power of a NASA supergun.
Biologist Liz and geologist Martin find out the answers to a series of scientific quandaries. What link do the Rockies have to the atomic bomb?