Hunt for the Missing: Chicago
Chicago Police's retired Detective Pam Childs dives into the city's most gripping unsolved disappearances, reigniting investigations and helping families desperate for answers.
Shadows from the South Side
In 2018, 26-year-old Kierra Coles vanishes while three months pregnant; Detective Pam Childs uncovers a derailed police investigation and secret relationship, and potentially identifies CPD's previously unnamed person of interest.
Lost in the Daylight
When 21-year-old Diamond Bynum and her 2-year-old nephew, King, vanish from their Gary, Ind., home, police first think they simply wandered off, but with no trace for years, the case turns dark.
In 2015, Jerrica Laws vanishes from her home in Park Forest, Ill.; as Detective Pam Childs reopens the case, she uncovers Jerrica's secret world, including cryptic messages, a mysterious meeting and a haunting question about what Jerrica was hiding.
Around midnight on October 9, 2017, Marlo Gulley vanishes from Chicago's South Side, and police tie his case to three violent crimes; Detective Childs joins Marlo's family to challenge the official narrative and seek the truth.
In September 2019, Erica Thompson vanishes. Her phone pings across state lines, someone else seemingly has her car, and someone erases her home's security footage. Is this her choice - or something more sinister?