I Can Hear Your Voice
A sharp female lawyer with no filter teams up with a public defender and a high-school student with special gifts to bring down a killer with a personal vendetta.
Sung-bin gets in trouble at school. The interviewers decide who to hire for the public defender job, and Su-ha sees Hye-sung for the first time in years.
Hye-sung uses Su-ha to try to prove that Sung-bin is innocent. Su-ha tries to use his powers to discover the truth.