Ice Fantasy
Ka Suo, the Ice Tribe prince, makes the journey to the magical holy shrine with his entourage in order to vanquish evil, but ends up in a war with the Fire Tribe and his long-lost brother.
The unwilling, 130-year-old Ice Prince Ka Suo faces an undesirable future as well as a fiery interloper at his coming-of-age ceremony.
Prince Shi begins a potential suicide mission to retrieve the Spirit Devouring Sword. A traitor shares the Ice Clan's weakness to the Fire King.
Ka Suo has a vision of an apocalyptic future while travelling to the Mortal Kingdom with Shi. The Fire King discovers the secrets of the ice crystal.
Ka Suo and Li Luo travel to the realm of the Healer Tribe in search of the crystal leaf. Yun Da looks for Shi but finds a dazed man in a lake instead.
Joined by the adult Shi, the gang venture further with a Healer prince in tow, but they soon encounter a warrior woman who has a grudge against Shi.