I'M STANDING ON 1,000,000 LIVES
Shindo and Hakozaki are eaten by a troll and can't be revived. In the midst of fighting alone, Yotsuya is upgraded to a new job class: Chef. He uses his new skills to save the two girls, and the three of them finally defeat the troll. Their reward for completing the quest is a glimpse of what the world will look like after they complete all ten quests. When Yotsuya sees the scene, a thought comes to him.