Never the Bride
Mary tries to protect a publicity-hungry con artist who has revealed all about her husband's diamond-smuggling gang.
Ten years after their first encounter, Mary meets her first witnesses again, two brothers. Now grown up, the younger one has developed a destructive gambling problem.
The closeness of a family is tested when they enter a programme after the daughter witnesses a shooting.