Inside The Heist
The Millennium Diamonds
A South London gang plans to make history by stealing a priceless diamond on display at the Millennium Dome in a daring daylight robbery.
A criminal mastermind outwits state of the art security to steal millions of dollars’ worth of diamonds from Antwerp’s high security Diamond Centre.
With meticulous attention to detail, and a bluff that fools the police, an Argentinian artist plans the perfect bank robbery using the sewers beneath a city.