Jay & Pamela
Follows a couple, Jay and Pamela, who happen to share the same rare brittle bone disorder; with plans to marry and a goal to live more independently, Jay and Pamela are determined to build the life of their dreams together.
Bones and Brides
Jay and Pamela may have bitten off more than they can chew; they've decided they want to prioritize their health, plan a wedding and move out of their parent's basement flat in the next three months.
Jay and Pamela finally make a move toward finding a new flat; their search is cut short when Jay gets rushed to the hospital; with no idea of how long he'll be admitted, Pamela questions if they'll have to postpone the wedding.
Jay is finally out of the hospital, and there's so much to do to prepare for the wedding; Jay and Pamela get angry when Jay's parents question the expense and purpose of the wedding.
Jay and Pamela are determined to find a place to live by their wedding day, but the search is proving to be even harder than they expected. Pamela surprises everyone, including Jay, when she announces that she's going to learn to drive.