Joanna Lumley's Spice Trail Adventure
Joanna is heading to a collection of remote Indonesian islands so small that her first challenge is finding them on the map - the Banda Islands were once the only place on Earth where nutmeg grew.
The last leg of Joanna Lumley's journey takes her to Zanzibar, the spice island of Africa where merchants from around the world have left their mark on the architecture, religion and music.