John Lennon: Murder Without A Trial
For the first time, key figures from John Lennon’s life and death—including friends, doctors, and investigators—share personal memories and reveal what happened on the night of his killing.
As the media descends upon the Upper West Side, detectives and doctors dissect the mind of Mark David Chapman and share their findings.
In never-before-heard recordings, Chapman’s legal team coach their client and prepare to defend the most hated man in America.