Keeping Up Appearances
Hyacinth looks forward to soaking up a little culture at her favourite stately home.
Hyacinth is at her wit's end, what with the charity shop, Councilor Nugent, Rose's love life and her Daddy. Can she cope?
Hyacinth's social standing at a church function is jeopardised when Daisy tries to encourage Onslow to become more ardent.