KILL BLUE
Juzo Ogami, a legendary hit man transformed from an adult into a child, begins infiltrating a middle school on his boss's orders, experiencing school life alongside his classmates.
Juzo discovers that Noren, the daughter of the pharmaceutical president who transformed him, is his classmate. Seeking a cure, he forms a connection with her after learning she works at a ramen shop, hoping she holds the key to his recovery.