Killed again, Mr. Detective.
The son of a legendary detective, Sakuya Outsuki prefers to handle minor cases. It's just a shame he has a nasty habit of getting himself killed. Fortunately, he harbours an extraordinary secret: every time he dies, he comes back to life.
A boy with a famous detective father goes on an adultery investigation on a cruise.