Kiru ra kiru: KILL la KILL
Ryuko Matoi arrives at Honnoji Academy and faces off with its boxing champion. Beaten at first, she finds a suit that gives her powers and odds turn in her favour.
Weak and hurt, Ryuko leaves the academy and collapses in the street; after being rescued, she returns and faces off against Omiko Hakodate.
Satsuki Kiryuin has been using Life Fibres in her plot to conquer all of the nation's academies. To fight back, Ryuko's father creates a Kamui, a uniform woven entirely of Life Fibres.
Ryuko is defeating Honnouji Academy's club presidents at a steady pace when Tsumugu Kinagase appears before her. Kinagase wields a machine gun that neutralises the abilities of Goku Uniforms. He can hold off even Two-Star club presidents.
While Ryuko tries to find out more about Tsumugu, she must face a student council member who has super-speed and can read all her moves.