Kuma Kuma Kuma Bear
Bear, Meets Little Girl
After playing the World Fantasy Online game for a year, Yuna opens a random present from the administrators and is suddenly drawn into a strange new world.
Yuna begins getting used to her life as an adventurer in her new world, but she immediately hits a few snags that slow her down; Deborane's party isn't able to go on a quest they had accepted because Yuna beat him up.
Yuna gets a special request from the feudal lord of Crimonia through the guild; she is wary since she knows how bad nobles can be because of all the video games she's played in the past; a sudden crisis hits Fina's family.
While Yuna explores the town for ingredients, she stops by a food stall she regularly visits and sees a group of children from the town orphanage.
Gentz finally proposes to Tiermina and the two girls are ecstatic, but the very next day, the couple has already begun to fight.